Jakość serwisu warunkuje zadowolenie klientów.
Odpowiednio przeszkoleni pracownicy wykazujący się profesjonalnymi umiejętnościami w zakresie obsługi klienta mogą mieć wpływ na zadowolenie klientów i ich lojalność. Pomoże to firmie utrzymać klientów i zwiększyć zyski. Dbanie o lojalnych klientów jest tańsze niż pozyskiwanie nowych. Ponadto zadowoleni klienci są bardziej otwarci na rozmowę dotyczącą dodatkowej sprzedaży i chętnie polecają firmę innym.
Oferujemy dwa rodzaje szkoleń serwisowych:
GWM1: pięć dni szkolenie serwisowe dotyczące małych urządzeń, obejmujące zmywarki do szkła umieszczane pod barami, zmywarki do naczyń, a także zmywarki kapturowe i uniwersalne.
GWM2: pięć dni szkolenie serwisowe dotyczące dużych urządzeń, obejmujące zmywarki koszowe i z transportem taśmowym.