Skontaktuj się z nami
HOBART GmbH
Robert-Bosch-Straße 17
77656 Offenburg
+49 781 600-0
+49 781 600-2319

Mapa
Area Sales Manager
Kontakt
Porównanie produktów
Porównaj produkty teraz


Lista porównania
HOBART

Szkolenia serwisowe

Jakość serwisu warunkuje zadowolenie klientów.

Odpowiednio przeszkoleni pracownicy wykazujący się profesjonalnymi umiejętnościami w zakresie obsługi klienta mogą mieć wpływ na zadowolenie klientów i ich lojalność. Pomoże to firmie utrzymać klientów i zwiększyć zyski. Dbanie o lojalnych klientów jest tańsze niż pozyskiwanie nowych. Ponadto zadowoleni klienci są bardziej otwarci na rozmowę dotyczącą dodatkowej sprzedaży i chętnie polecają firmę innym.

Oferujemy dwa rodzaje szkoleń serwisowych:

GWM1: pięć dni szkolenie serwisowe dotyczące małych urządzeń, obejmujące zmywarki do szkła umieszczane pod barami, zmywarki do naczyń, a także zmywarki kapturowe i uniwersalne.

GWM2: pięć dni szkolenie serwisowe dotyczące dużych urządzeń, obejmujące zmywarki koszowe i z transportem taśmowym.

Więcej informacji i rejestracji

Kontakt
Christine Geppert
+49 781 600-2816 Skontaktuj się
top